2 Mayıs 2013 Perşembe

   Dün yüzüm için kullandığım ürünlerden bahsettim bugün de vücut bakımından bahsetmek istiyorum..
Ben çocukluğumdan beri mutlaka her iki günde bir banyo da kese kullanırım tüm vücudum kızarana kadar keselenirim ne kadar yanlış olsa da sıcak suyla yıkanırım 

Resimde gördüğünüz keselerin mor rengi var bende malesef görsellerde bulamadım o yüzden böyle ekledim kendi keseminde fotoğrafını çekmeyi uygun bulmadım açıkcası görsel nedenlerden dolayı :) Develi keseleri oldukça yumuşak ama ıslandığında biraz sertleşiyor,ben bu halini seviyorum çünkü güzel bir peeling oluyor.

Böyle güzel temizlendikten sonra mis gibi kokmak gerekir tabi ki ben onlarca duş jeli değiştirdim ama uzun zamandır tek tercihim ;


bu duş jelinin öyle güzel ve kalıcı bir lilyum kokusu var ki resmen banyoma siniyor kokusu hem güzel kokup hem insanı rahatsız etmemesi oldukça güzel.

    Cildime asla krem sürmüyorum artık çünkü keselenirken önce vücudumdan kremi arındırmaya çalıştım ve resmen parçaladım kendimi ,gözeneklerimizin ne kadar tıkandığını siz düşünün.Benim nemleniricide ki tek tercihim johnson's baby yağları bittikçe farklı kokulara geçiyorum sadece şimdi ki favorim de bu;

İşte benim klasik bakım ürünlerim bunlar gerçekten çok klasikler ama çoğu zaman en çok işe yarayanlar klasik yöntemlerdir zaten.Peki sizin klasikleşmiş ürünleriniz hangileri?
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder