5 Mayıs 2013 Pazar

    Bu kez size makyaj fırçalarından bahsetmek istedim aslında çoğu blog yazarının muhteşem kozmetik koleksiyonları var.Benim öyle abartı sayıda kozmetik malzemem olmadığı için o kadar profesyonel yorumlar yazmam zaten mümkün değil,zaten blog yazmaya başlamamda ki amaçta  benle aynı acemiliğe sahip olanlarla beraber kendimi geliştirmekti.

   Uzunca bir girişin ardından gelelim makyaj fırçalarına benim daha önce bir kaç makyaj fırçam olmuştu ama bir kaç yıl önce ecotools fırtınası beni de sardı baktım gratiste de indirim var kaptım hemen kendime göre bir kaç ecotools :) Tabi her kadının hayalini mac fırçalar süsler ama şimdilik bunlar da yeter :)
  İşte benim fırçalarım:


  Sırasıyla pudra,allık ve eyeliner fırçaları maalesef kendi fırçalarımı fotoğraflayamadım çünkü telefonum bozuldu ve şuan oyunlar bölümünde snake olan bir telefon kullanıyorum renkli ekran bile bir lüks benim için :)

  Bu fırçaları ben sürekli yüzüme sürmek istiyorum açıkcası çok yumuşak kıllara sahip yüzümü resmen okşuyor diyebilirim,ben pudra fırçasını kullanıyorum çoğunlukla. Gün içinde bb kremin üstüne transparan pudra uygulamasını bu fırçayla yapıyorum.
  Özel günler dışında ben pek allık kullanan biri olmadığım için allık fırçası için sadece söyleyebileceğim tek şey bence biraz fazla kılları var dikkatli kullanmak gerek heidi gibi yanaklara sahip olmamak için :)
  Son olarak eyeliner fırçası maalesef  ben bu fırçayı denemeler dışında hiç kullanmadım, kullanamadım çünkü bende göz tembelliği var bir taraf muhteşem olurken öbür taraf baya yukarılarda oluyor bir türlü yapamıyorum eyeliner işini.
 Bir de bu fırçaları nasıl temizlediğimden bahsetmek istiyorum. Biliyorsunuz piyasa da bir sürü temizleme ürünleri var fırçalara özel fakat ben fiyatları biraz pahalı olduğundan dolayı ekonomik tercihler yapmak adına bebek şampuanı kullanıyorum bu zamana kadar da fırçaların kıllarında herhangi bir dökülmeyle karşılaşmadım. Önemli olan kuruturken fırçaları dik kurutmak bunlar içinde biliyorsunuz aparatlar satılmakta ama ben fırçamı bir güzel yıkadıktan sonra banyo dolabımın kapağının arasına bir güzel sıkıştırıyorum ki kıllarına zarar vermeden kurusunlar bunu yaptığımda fırçaların sap kısmında herhangi bir çizilme vs'de olmadığını dip not olarak belirtiyim.
  Çok uzun bir yazı olduğu için kusura bakmayın ama bir kere de hepsini paylaşmak istedim,sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder