21 Mayıs 2013 Salı

Rengarenk ayaklar!

  Bugünün yazısı ucuzluk üzerine olsun :) Hiç bir zaman çok pahalı şeyler satın almıyorum çünkü alamıyorum ama indirim zamanları ve outlet mağzalar çok sevdiğim markaları alınabilir kılıyor sağ olsunlar :)
  Şimdi ki ayakkabılarım çok çok uygun fiyata aldığım ve çok severek giydiğim ayakkabılarım arasında hem de yazın ruhuna çok uygun rengarenk!
  Sarı ve mint rengi olan ayakkabılar defacto'dan geçen yıl almıştım 10-15 tl arası bir fiyatta alındılar,çok rahatlar ve koku falanda yapmıyorlar defalarca makinaya atıp yıkadm herhangi bir deformasyon da olmadı.
  Önde ki sandaletler de geçen yıl alındı onları da Flo'dan almıştım,10-15 tl gibi bir fiyatı vardı.Neon renklere sahip olması ayrıca bir kaç renk içermesi,şeker gibi bir pembesi olmasını da çok seviyorum. Pek sandalet insanı olmasam da yazın pek ayağımdan çıkarmıyorum bu şekerleri :)
  Sizin de böyle ucuz,rahat ve gerçekten sağlam cicileriniz var mı?
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder