9 Mayıs 2013 Perşembe

limango rezaleti!



 O kadar internetten alışveriş yaptım daybuyday,morhipo çoğunlukla olmak üzere diğer sitelerden de ve gerçekten bu adını yazdığım iki sitenin müşteri hizmetleri o kadar iyi,saygılı ve sizinle birebir iletişim kuruyor ki hayran olmamak elde değil.
  Böyle güzel deneyimlerle ilk defa limango'dan 17 nisan tarihinde superga kampanyasından bir ayakkabı satın aldım. Kıbrısta okuduğum için önce Türkiye adresime ordan da annem aracılığı ile kargonun bana ulaşması 7 mayısta oldu. Fakat kutuyu açıp ayakkabıyı incelediğimde resmen ayakkabı ben sahteyim diye bağırıyordu. Yan taraftaki etiketleri dikişli değil yapıştırma,normalde kalıbı büyük olan supergalar(ben normalde 37 giyiyorum ama superga da 36 alıyorum) resmen ayağımı sıkıyordu. En önemlisi de her ayakkabıda olan dil altında ki etiket bu ayakkabının tekinde var diğerinde yoktu ve orjinal ayakkabılarımla uzaktan yakından benzerlik taşımıyordu.
 Bunun üzerine limongo'yla mail yoluyla iletişime geçtim ve ürünün sahte olduğunu,yurt dışında yaşadığımı ayrıca ürünün sahte olması benden kaynaklanan bir problem olmadığı için kargo parasını karşılamayı kabul etmediğimi yazdım ama cevap olarak otomatik bir mail aldım.Tekrar bir mail attım ve 2 gündür mailime cevap alamadım. O yüzden tüm sinirimle olanları burda paylaşmak istedim.
 Daha önce yaptığım online alışverişler de hiç böyle bir ilgisizlik ve duyarsızlıkla karşılaşmadım. İnternette yaptığım araştırmalarda da (maalesef geç yapılan bir araştırma) limango'dan alışveriş yapıp orjinal olmayan ürünler satıldığıyla ve müşteri hizmetlerinin duyarsızlığıyla ilgili bir çok şikayet okudum.
 Bu yazıyı yazarken koskoca kurumsal bir firmanın duyarsızlığı ve yolladığı ürünlerin kontrolünün yapmadığıyla ilgili şikayetimi dile getiriyorum. Limango!da satılan herşey sahtedir tarzı bir fikri kimseye aşılamaya çalışmıyorum şirket karalama kampanyası yapmıyorum. Sadece dikkate alınmak istiyorum. Sonuç olarak tüketici hakları ve tüketici memnuyeti diye bir şey var.
 Umarım benimle güzel bir şekilde iletişime geçilir ve bende burdan yapılan hatanın düzeltilmesinden dolayı bir teşekkür yazısı yazarım limangoya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder