29 Mayıs 2013 Çarşamba

Yeşil ,yemyeşil...

  Uzunca bir süredir ders çalışıyor olduğum için bişeyler yazma fırsatını bulamadım maalesef.
Ne giydim yazısı yazamıyorum çünkü sabahları tam anlamıyla kendimi yataktan atıp gittim sınavlara :)
 İki hafta olan final takviminde benim ilk iki gün 4 tane sınavım olması ve ilk gün 3 sınava girmiş olmam tamamiyle dengemi bozdu.. En son bilgisayarımın ekranına konan sineği mouse ile öldürmeye çalıştım siz düşünün :)

 Twitter'da çığ gibi büyüyen Taksim gezi parkı olayını bilmeyen kalmamıştır sanırım. Arsızca koskoca ağaçları bir avm yapmak için kesmelerini asla kabul edemiyorum. Nasıl gelişicez ? Bu ülke avmler sayesinde mi büyücek?
Çok enteresan dönemlerden geçiyoruz yine. Koskoca ağaçları kesmek ne demektir ya! New york'ta koskoca central park var sözde İstanbul'a da yapılıcaktı ama biz olan ağacımıza sahip çıkamıyoruz..

 Ben Eskişehirliyim ve küçük şehrin düzenini,caddelerini,sokaklarnı,köprülerini,parklarını seviyorum. Bozkırın ortasında yemyeşil bir yer Eskişehir yazları caddelerde palmiye ağaçları olur kısın zarar görmesinler diye o ağaçları seraya götürürler.Sokaklarda parklarda sokak hayvanları için belediye mama kapları koyar. Tüm sokak hayvanları evcil hayvan gibi bakımlıdır,aşıları tamdır.Geleceğe yatırım avm ile değil yeşil ile olur.Ve Eskişehir gururla söylüyorum koskoca bir bozkır iken şimdi yemyeşil bir şehir.
 Bakınız aşağıda ki fotoğraflar daha ne yeşil parklar,bahçeler var darısı İstanbul'un başına diyorum. O mis gibi boğaza,o köklü tarihe en yakışır olan yeşil olucaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder