30 Mayıs 2013 Perşembe

Bu yazın ilk çantası

  Bugün küçük bir kaçamak yapıp Lefkoşa'ya gittik,yemek yedik.Görmeyeli bir kaç yeni mağaza açılmış sağ olsun sevgilim anlayış gösterip biraz kendimi mağazalar içinde kaybetmeme izin verdi :)
  Mağlumunuz essera çantalar geçen yıldan beri pek bir moda. Şeker gibi renkleri olan bu kauçuk çantalar hem küçük hem de oldukça kullanışlı.İçine kredi kartı,cep telefonu,bir ruj varsa bir kaç küçük eşyanızı da içine alabilicek boyutta.
  Ben dikey olan modellerinden istiyordum fakat aldığım yerde kalmamıştı Kıbrıs'ta da başka hiç bir yerde bu çantalardan görmemiştim fiyatlarını da Lidyana'nın yarı fiyatında bulunca kalan renkler arasından bir seçim yaptım.



  Aynı anda çektim fotoğrafları ama bir ve ikinci fotoğrafta rengi ışıktan dolayı biraz farklı çıkmış.Güzel bir turkuaz rengi var aslında çantanın son iki fotoğrafta daha net görülüyor.Ayrıca şu fotoğrafları düz eklemeyi bir türlü öğrenemedim kusura bakmayın.
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder