1 Mayıs 2013 Çarşamba

Bu yazımda size kullandığım ve memnun olduğum cilt bakım ürünlerden bahsetmek istedim çünkü ben de kendim için bu ürünleri bulurken sevgili blogger arkadaşlarımın tavsiyeleri ve deneme-yanılmalarım sayesinde kavuştum
 Hadi başlayalım..


Yüzümü sabah ve akşam LRP effaclar ile yıkıyorum benim cildim yağlı olduğu için herhangi bir kuruma problemi yaşamıyorum cildimi yıkadıktan sonra da herhangi bir tonik kullanmıyorum çünkü cildimde bıraktığı hissi pek sevmiyorum.Ayrıca sadece bu ürün bana temizlemede yararlı geliyor çünkü rimel dışında herhangi bir makyaj malzemesi kullanmıyorum.

Gündüzleri hem cildime nemlendirici özelliği olan hemde cilt tonumu eşitlediği için daha canlı bir görünüm veren fondetenin zararlarını barındırmayan can kurtarıcı bence en muhteşem ürün bb kremler.Ben tercihimi yine LRP'den yana kullandım ve 3. kutumdayım neden LRP derseniz medium rengi cildime çok güzel uydu ve aynı gramajdaki diğer markalara göre oldukça bütçe dostu ve hergün düzenli kullanmama rağmen bir kutu bana 3 ay dayanıyor yani baya bereketli ve benim ihtiyacımı gidericek şekilde çok yoğun olmayan sivilce lekelerimede çare oldu :)

Gece ve gündüz temizlikten sonra yaş oldu artık 24 göz çevresi kremlerine başlamalı dedim ve şu anda ikinci kutuma başladığım sebamed göz çevresi kremini kullanmaya başladım.İlk kullanmaya başladığımda göz çevremin ne kadar da neme ihtiyacı varmış dememe neden oldu.Bu ürün çok hafif kokusu rahatsız edici değil ve kolay emiliyor.Ben herhangi bir problemle karşılaşmadım ve çizgilerimin düzeldiğini gözlemliyorum.

Yüzümün yağlı olması dudaklarımın kupkuru olmasını engellemiyor malesef ama watsons'ın bu lip balmına bayılıyorum her çantamda var ve kaç tane kullandım hatırlamıyorum.Bembeyaz olması ama dudağa doğal pembe bir renk vermesi adeta bir sihir ayrıca spf 30 barındırıyor olması da ekstra yıldızı haketmiyor değil.

İşte ben bu ürünleri kullanıyorum siz neler kullanıyosunuz ya da bana tavsiye ediceğiniz daha güzel ürünler var mı?
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder