17 Mayıs 2013 Cuma

Yeni keşif Suluboyadesign

  Daha önce instagram da keşfettiğim bir butikle ilgili yazı yazmış hatta sipariş vermiştim ama kktc'ye kargo gelmesi baya bir uzun sürdüğünden maalesef kargom elime ulaşmadı daha.Bu gün yeni bir tasarım butik daha keşfettim ve sizinle paylaşmak istedim. Eminim benden önce haberdar olan bir çok kişi vardır.Bu yazı onlara hatırlatma bilmeyenlere de tavsiye yazısı olsun. Elimden geldiğince bu tür yazılar yazmaya çalışıcam ki bu tarz alışverişlerde bize yol göstersin.

 Bugün ki tasarım butiğimiz SULUBOYADESIGN. Sahibesi Derya Mamatlıoğlu güzel sanatlar eğitimi almış ve uzun yıllar tekstil sektöründe moda tasarımcılığı yapmış,birikimleri sonucu da Suluboyadesign ortaya çıkmış.


 Suluboyadesign, özel kumaş boyaları ile trendlerden mümkün olduğunca uzak kalmaya çalışarak kendi tarzını oluşturmuş,her bir ürünün tek ve el boyaması olması da en önemli özellikleri arasında. İstediğiniz takdir de hazır koleksyonlarının yanı sıra kişiye özel temalarla da çalışmaları en güzel yönlerinden biri  bence.


                 http://suluboyadesign.com

 Ayrıca İstanbul da olanlar ya da yolu İstanbula düşenler için Galata'daki SNTRL Dükkan ve Bendis Butikte ürünleri satın alabiliceğiniz yerler arasında.
 Derya hanıma ilgisinden dolayı ve bu yazıyı yazmama müsade ettiği için çok teşekkür ediyorum,en kısa zamanda bende yaratıcılığımı kullanıp güzel bir suluboyadesigne sahip olmayı planlyorum. Bence sizde geç kalmadan size özel t-shirtlere sahip olun hadi tıktık :)
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder