12 Mayıs 2013 Pazar



  Yok arkadaş yok benim bu ara benim online alışverişten yüzü gülmeyecek heralde. Günlerdir siparişimin kargoya verilmesini bekliyorum yok perşembe yollayacağım dedi,perşembe olmadı cuma dedi cuma olmadı pazartesi dedi şimdi de en erken salı yollarım diyor.  Bir de üstüne üstlük 25 tl'lik şey zaten aldığınız normalde ben toptan satış yapıyorum demez mi! Madem öyle başta aklın neredeydi söyleseydin ya ben sadece toptan satış yapıyorum diye. Sırf siparişi benim isteğim üzerine getirdiği için iptal etmedim. Üstüne üstlük her mesajımı kibarca sorular sorarak yazdım kaba bir tavır sergilesem tepkisine de hak vereceğim,neymiş efendim herkese vakit ayırsa kendine ayıracak zamanı kalmazmış. Madem sistematik bir şekilde iş yapamıyorsun o zaman boyundan büyük işlere de kalkışmayacaksın!
Hayatımda en çok kızdığım şey bu sanırım,yaptığı işi yarım yamalak yapan insanlardan hoşlanmıyorum.
Gidip kendime kurşun falan döktüreyim bari bu ne kısmetsizliktir böyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder