20 Mayıs 2013 Pazartesi

Özledim..



  Özledim seni Ankara yollarında yürümeyi  gözlerim dolu dolu Anıtkabir'e gitmeyi,Tunalı da dolaşmayı,Kuğulu parkta çay içmeyi,Güvenpark'ta otobüs beklemeyi öyle 5-10 dkka değil bildiğin 30-40 dkka hem de. Sakarya da çiçek almayı,Hosta da döner yemeyi,Cihan kebabın enfes yemeklerini,Ankamall'e gitmeyi,Kocatepe'nin ışıklarına bakmayı,AOÇ de kokoreç yemeği, Leman da oturup içmeyi,metroya binmeyi,k.esat dolmuşçularının drift yapmasını :)
  Hızlı trenle Eskişehir'e gitmeyi,porsukta gondola binmeyi,doktorlarda alışverişi,adalarda kahve keyfini,donasa gidip tıka basa dürüm yemeği,sıcak yaz günlerinde kentpark'ta serin yürüyüşler yapmayı,sazova parkında gezintileri,222 de eğlenmeyi..
 Sevgili yanına yapılan gizli İstanbul kaçamaklarını,vapura binmeyi,kadıköyde yürümeyi,taksim de içmeyi sonra kızılkayalarda ıslak hamburgerin dibine vurmayı çok özledim.
 Aslında ben Türkiye'yi çok özledim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder