7 Mayıs 2013 Salı

Yine,yeni,yeniden alışveriş...:)


  Merhaba malumunuz twitter,instagram,facebook ve bloglar çıktı internetten alışveriş daha da keyifli hale geldi mesela ben aylardır aradığım bir eteği instagramda satış yapan bir butikte buldum ve fiyatı da inanılmaz ucuz gelince hemen satıcıyla iletişime geçip siparişini verdim. Size kargom gelince fotoğraflar ve ürün kalitesi hakkında detaylı fotoğraflar ve açıklamalar yapıcam. Alışverişin en güzel yanı kapıda ödeme sistemiyle çalışıyor olması ve Türkiye'nin her yerine gönderim yapıyor olmaları.

  Instagram ismi ozbutik ayrıca rahat rahat bilgisayarınızdan bakmak isterseniz de http://statigr.am/ozbutik tıklayarak ürünlerini inceleyebilirsiniz,ayrıca satıcının telefon numarası da adresinde olduğu için kolaylıkla whatsapp'dan iletişim kurabilirsiniz.

  Ayrıca bir kaç tane daha tasarım butik buldum ama maillerime herhangi bir dönüş yapmadıkları için şuan onlarla ilgili bilgi veremiyorum.

 Sizin de böyle güzel ve uygun fiyatlı alışveriş yaptığınız adresleriniz varsa benimle paylaşmanızı bekliyorum.

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder