20 Mayıs 2013 Pazartesi

Okula sitem,tatile özlem


 Bu yazı trajik bir gencin öyküsünü içermekte bu satırlarda yazdığım hiç bir şeyden sorumlu değilim şimdiden belirtiyim.
 Camdan bakınca denizi,sörf yapan insanları görüyorum hatta bazı kendini bilmezler jet-ski bile yapıyorlar. Ama ben sıcağın ortasında bilgisayar başında 2 günde bir damacana su içerek ödev,tez,quiz,final çemberi arasında ordan oraya savruluyorum.Bilincim yerinde mi hayır değil! Ayağımı daha suya bile sokamadım bu gidişlede uzun bir süre daha ciğerci kedisi gibi anca balkondan bakıcam. Şimdi hiç bir derdi olmadan plajların keyfini çıkaranlar hepinize gıcık oluyorum :)
 Dört yıl hiç bişey yaptırmayan hocalar bu sene arap atı misali son düzlükte açıldılar. İstekleri hiç bitmiyor. Bu kadar çalışıyorum ama mezun da olamıcam yanarım yanarım ona yanarım.
 Geçen yıl delirip okuldan kaçan prof. sağolsun yaktı hepimizi bölümün yarısı sürünüyoruz,okula dilekçe yazdık ama kabul etmediler tabi ki! Onlarda son kez bize geçirme hevesinde.
 Burdan gençlere söylüyorum sakın özelde okumayın kardeşlerim,arkadaşlarım. İliğinizi kemiğinizi kurutuyorlar valla hem maddi hem manevi. Bu yazıyı okuyup da kıbrısta baba parasıyla okuyosunuz yeeeaa diyenlerin ağzına da kürekle vurmak istiyorum.O kadar kolaysa gel sen oku paşa çocuğu!
 Ohh böyle yazınca biraz hafifledim valla,şimdi ben yine 100 yıllık ekonomik gösterge arıyım bana kolay gelsin :)
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder