14 Mayıs 2013 Salı

ürün incelemesi vol:1

  Benim yaptığım ürün incelemeleri profesyonel anlamda değil kullandığım ve memnun olup olmadığım ürünler hakkında öncelikle bunu belirtmek istiyorum.
  Şimdi gelelim ürünümüze: sebamed dudak koruyucu

Bu dudak koruyucuyu,normalde watsons magic lip balm kullanıyorum bittiği için ve aldığım yedek lip balmlarımı arkadaşlarıma kaptırınca burada bir eczaneden sebamed lip balm aldım. Daha önce sebamed ürünleri kullandığım ve memnun kaldığım için hiç düşünmeden aldım bu ürünü. Spf 25 olması ve indirimden 8 tl gibi bir fiyata almış olmam da başka ürünlere yönelmemi engelledi. Ürünle ilgili söyliceklerim

  • renksiz ve spf 25 olması benim için iyi bir özellik oldu
  • kokusu bana fazla baskın ve rahatsız edici geldi
  • nemlendirmesinden çok memnun kalmadım
Çok uzun süre kullanmadım çünkü kokusu ve tadı beni aşırı derece de rahatsız etti. Bir daha alacağımı düşünmüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder