19 Mayıs 2013 Pazar

Hangi sneaker ?




  Bu yazımda ayaklarımızın vazgeçemediği sneakerlardan bahsetmek istedim. Piyasa da bir çok marka var alabildiğimiz,alamadığımız bir de ağzımızın suyu aka aka hayalini kurduklarımız :)
  Ben ayakkabı konusunda baya tutumluyumdur bir ayakkabıyı en az 5 sene giyerim,boşuna memur kızıyım demiyorum :) 
 Benim bu zamana kadar tercih ettiğim markalar converse,superga,nıke,lacoste,rebook belki atladığım markalar da vardır ama çoğunluk olarak tercihlerim bu yönde oldu.
 Şimdi hangi ayakkabının artısı-eksisi ne olmuş ona geçelim. Tabii bunlar benim tecrübelerim bu notu da düşmekte fayda.
 Tüm orta okul-lise hayatım boyunca ayağımdan çıkmayan converslerin pabucu supergalar çıkınca dama atıldı üniversite de :) İyi mi oldu derseniz bence süper oldu çünkü conversler daha çabuk deforme oluyordu benim ayağımda( her iki marka ayakkabıyı'da bir güzel makinada yıkıyorum bu arada) bir de supergalar fiyat bakımından daha ekonomik bence. Nedeni de bir çok indirim döneminde converslerin beyaz,lacivert,kemik vs olan renkleri hiç bir şekilde indirime girmezken supergaların her rengi indirime eşit şekilde giriyor bu da güzel bir avantaj.
 Rebook da ise hiç olumsuz yorum yapamıcağım açıkcası easy tone sen nasıl bir ayakkabısın öyle ayağımda yok gibisin yolda değilde pamukların üstünde yürüyorum resmen,eskidikçe alınmalı benim için aşk yaşıyorum kendisiyle.
 Lacoste mis gibi kokar lacoste mağzaları ben hiç çıkmak istemem,tabi etiketlere bakmadığım sürece :) Satış görevlisinin muhteşem pazarlama numaralarını yutup altı pespembe şeker gibi bir lacoste ayakkabı aldım kışın tabi ayakkabının taban rengi de beni büyük ölçüde satın almaya itti. Napıyım ben pembe seviyorum :) Ayakkabıya gelicek olursak beğendim mi eh işte,rahat mıydı idare eder,makinada yıkadım mı,hayır hala giyebiliyor muyum hayır. Çünkü ayakkabı resmen parçalandı tek tesellim sağlam bir indirimle almıştım ayakkabıyı :)
 Nıke ise yine orta okul-lise dönemlerinde giydiğim ve hala sapasağlam duran ayakkabılarım arasında bir daha nıke alır mıyım, eğer fazla param olur süper indirim de bir airmax görürsem neden olmasın :)
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder