23 Mayıs 2013 Perşembe

makyaj aşkı??





  Okul telaşı pazartesi günü olan finallere kadar biraz hafifledi bu aralar,bende bunun şımarıklığıyla kendimi internet alemine kaptırdım baya. Bilmiyorum sizin böyle bir hastalığınız var mı ama ben youtube da video izlemeye başlayınca kendimi kaybedip saatlerimi harcıyorum. Bazen çok gülüyorum,bazen çok şaşırıyorum. Bugün de youtube da bir şekilde makyaj videolarına kadar geldim. Ama şimdi bahsediceğim arkadaş gibi arkadaş değil kardeş diyelim biz ona böylesine rastgelmemiştim hiç.
  Bahsediceğim kız şuan sadece 12 yaşında olmasına rağmen makyajı olmadan video da görüntü vermeyen onlarca ruju,rimeli,allığı olan ufacık bir kız.Ben daha 12 yaşındayken bisiklete binip,parkta oyun oynayıp,sokakta top oynuyordum. Ne ara değişti bu kadar çocuk olmak. Mutlaka benim gibi orda burda koşan,düşen,futbol oynayan çocukluk geçirin vs demiyorum tabi ki yani asıl amacım bu kardeşimizi de yargılamak değil.
  Sonuç olarak bana çok enteresan geldi kendisi aslında miniminicik çok sevimli bir kız kendisi ve bu işi özenerek yaptığı her halinden çok belli. Kendisini merak ettiyseniz,izlemek isterseniz tıktık
  Ama bu konuda sizin yorumlarınız neler benle paylaşırsanız çok sevinirim.

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder