4 Mayıs 2013 Cumartesi


    Bu kez ne kullanıyorum yazısı yazmak yerine neler izledim yazısı yazmayı tercih ettim :)
Ben pek televizyon insanı değilim araya sürekli reklamların girmesi,dizilerimizin sürelerinin uzunluğu beni televizyon izlemekten iyice uzaklaştırıyor.
    Ama internetten dizi takip etmek benim en büyük keyfim hele o dizinin bir kaç sezon bölümü halihazırda varsa gece yatağa yatıp heyecanla diğer bölüme geçmek ve sabah ki derslerin çoğuna geç gitmek de keyfimin bonusları :)

    Neler izledim ve neler izliyorum şöyle bir sıralayalım :

Lost
Prison break
Supernatural
The big bang theory
How ı met your mother
Person of interest
The walking dead
Game of thrones
Dexter
Fringe
Revolution
The mentalist
Breaking bad
Flash forward
Friends
Glee
Chuck

   Ben çok severek izledim-izliyorum bu dizileri,sizin favori dizileriniz hangileri,bana yeni tavsiyleriniz var mı ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder