16 Ocak 2014 Perşembe

Tavsiye..



  Merhaba,

  Ben pek tavsiye yazısı yazmıyorum çünkü kullandığım çok farklı ürünler yok. Şuan ki aknetrent tedavimde yeni ürünler kullanmama biraz engel açıkcası. Herhangi bir rahatsızlık hissettiğim için değil cildimi yormamak ve kendi haline bırakıp düzelmesini beklediğim için herhangi bir ürün kullanmıyorum.

  Her neyse,ben yıllardır dişlerimde oluşan lekelerden şikayetçiyim. Diş yüzeyim fazlasıyla pütürlü ve düzenli diş fırçalasam da maalesef fazla çay sever olduğum için diş lekelerinin bir türlü önüne geçemiyordum. Altı ayda bir hastaneye gidip dişlerimi-diş taşlarımı her ne varsa doktora bir güzel temizletip bir kaç ay rahat ediyordum. Her ne kadar beyazlatıcı vs yazan diş macunları kullansam da kendimi bildim bileli sabah-akşam aksatmadan dişlerimi fırçalasam da eninde sonunda lekeler tekrar o pütürcüklerde oluşuyordu. Bir market alışverişinde düzenli kullandığım diş fırçamdan bulamamıştım. Kıbrıs şartlarında ve sıcakta diğer marketlerinin durumunu da göz önüne alarak Oral B'nin pille çalışan Pulsar modeli diş fırçalarından aldım. Yaklaşık 20 TL civarı bir fiyatı vardı. Kullandıkça memnun kaldım ve bir süre diş fırçamı kullandım. Sonra pili bitti bir sabah bende evdeki pillerden biriyle değiştirdim fakat pil haznesi beni biraz zorladı. Sonra yolum migrosa düştü ve aynı model diş fırçasından tekrar aldım. Bu kez fiyatı 9 TL idi. Kıbrıs şartları bir kez daha güzel bir kazık atmıştı bana :)

  Ben diş fırçamla mutlu mesut geçinip giderken Teknosa'dan 30 TL değerinde hediye çekim varmış ve bu ayın sonuna kadar da kullanmazsam iptal olacakmış. Bende gittim 15 gün önce Teknosa da bir dolaştım ne alsam da o parayı harcasam diye. Sonra şarjlı diş fırçaları gözüme çarptı burda gördüğünüz model tıktık en uygun fiyatlı olan diş fırçasıydı. Bende şansımı denemek adına aldım. Sonuçta memnun kalmayabilirdim ve diğer pahalı modellere bu yüzden para vermek istemedim.

  Daha fazla uzatmadan söylemek gerekirse,dişlerinizde benim gibi çay,kahve vs lekeleriniz oluşuyorsa titreşimli diş fırçalarını kullanarak leke oluşumunu en aza indirgeyebilirsiniz. Ben diş fırçamdan çok memnunum iyi ki 170TL vs vererek diğer fırçalardan almamışım. Mutlaka onlarda iyidir ama benim ihtiyacımı bu fırça karşıladı. Ayrıca hediye çekim sağ olsun ben ekstra 20 TL ödeyerek bu fırçayı satın aldım.

  Son olarak yarın ki doktor randevum sorasında aknetrentle 3. aya başlayacağım. 2. ay yazısı yarın aksam sizlerle her iki konuda da yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi benle paylaşırsanız çok sevinirim.

 Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder