24 Ocak 2014 Cuma

Gecenin şarkısı


  Kimi zaman bloğu sadece gecenin şarkısı yazmak için kullansam mı diye düşünüyorum aslında.. Uzun uzun yazılar yazacak gücü kendimde bulamıyorum açıkcası..

  Bu şarkı benim için çok uzaklardan,anılar,hüzünler,güzel hatıralar barındırarak geliyor bu gece.. Yatağa oturup ipadı elime aldığım an aklıma bu şarkı geldi desem inanır mısınız?

  Söz veriyorum en kısa zamanda aknetrentle 2.ayımı sizinle paylaşıcam biliyorum çok bir 6 gün kadar erteledim bu yazıyı ama şu aralar süregelen yoğunluğum o kadar uzun bir yazı yazmama fırsat vermiyor maalesef.

  Emre AYDIN bir de üstüne enfes ses Gripin solisti Birol NAMOĞLU her ikisinden de ayrı ayrı da olsa bu enfes şarkıyı dinleme fırsatı bulduğum için kendimi şanslı sayanlardanım.

  Hayatın tüm güzellikleri ve şans sizinle olsun..


  Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder