31 Ocak 2014 Cuma

Düzeltme: Aknetrent Tedavim



  Merhaba,

  Aknetrentle 2.ayımı yazdıktan sonra bir kaç tane mail ve soru aldım bir kez buradan açıklık getirmek istiyorum bu sorulara belki ileride soru soracak kişiler için de bir yanıt olur yazdıklarım.

  Öncelikle belirtmek isterim ki cildim de hiç kuruma olmuyor diye bişey yok. Özellikle geceleri yatmadan yüzümü yıkadığımda (herhangi bir ürün kullanmıyorum) yüzümde acayip bir gerilme oluyor. Bunu önlemek için göz kremimimden sonra La Roche Posay Effaclar H serisinin nemlendiricisini uyguluyorum. Sabahları da göz kremimden sonra evde de olsam dışarıda da olsam güneş kremi sürüyorum.

  Gün içinde başka bir krem uygulamasında bulunmuyorum. Sabah-akşam uygulamaları benim cildim için yeterli oluyor.

  Dudaklarım da kuruyor tabi ki ama burada bahsettiğim karışım kremi gerçekten çok bol miktarda gün içinde bir iki kere duduklarıma sürüyorum. Gece uyumadan önce tekrar bol miktarda uyguluyorum. Bu sayede dudak kuruluğu problemleri yaşamıyorum.

  Sevgiler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder