17 Ocak 2014 Cuma

Aknetrent Tedavisinde Kullandığım Destek Bakım Ürünleri



  Merhaba

  Başlıktan da anlıcağınız üzere bu yazımda size aknetrent tedavimde kullandığım bakım ürünlerinden kısaca söz etmek istiyorum.




  Sol baştan sırayla başlayalım;
  • Sebamed 45 faktörlü güneş kremi: Bu kremi yalnızca dışarı çıkarken kullanıyorum.Yüzüme sürdüğümde bembeyaz bir iz bırakmıyor,gayet uygun bir fiyata indirimden almıştım.
  • Ürederm lipo krem: bu kremi ilk gittiğim doktor yazmıştı. Açıkcası pek kullanmıyorum.Yapısından dolayı bana yeterli gelmiyor.Normal zamanlarda da vücuduma krem sürmediğim için bu krem dolapta öylece duruyor açıkcası.
  • La Roche Posay Effaclar H: İlk gittiğim doktorum bana LRP H serisini önermişti sabah akşam kullan demişti.Fakat ben dışarı çıktığım günler akşam yüzümü yıkayacağım zaman bu köpüğü kullanıyorum.Onun dışında kullanmıyorum.
  • Baby oil: Bu bebe yağını gratisten almıştım. Diğer bebe yağlarına oranla fiyat-ml oranına göre en uygun fiyatlı olan bu olduğu için bunu aldım. Aknetrent kullanmadan önce de her duş sonrası bebe yağı kullanıyorum.Çünkü yağlı bir yüz-saç ikilisine sahip olsamda kuru bir vücudum var.Bu bebe yağının da performansı ve kokusundan gayet memnunum bittikçe alırım.
En sonda gördüğünüz cam şişedeki karışımı ikinci ay için gittiğimde doktorum saçlarım için yazdı. İçinde badem yağı ve vitaminler var ama maalesef detaylı içeriği hakkında bir bilgim yok.İnce telli ve seyrek saçlarım olduğu için ayıca demir eksikliği tedavisi gördüğüm için saçlarım güçlensin ve canlansın diye kullanıyorum bu yağı. Haftada 2 kez sürüp bir saat sonra yıkıyorum. Kullanmaya başladığımdan beri saçlarım tam anlamıyla ipek gibi oldu.




  • Kapağı açık olarak gördüğünüz kutunun içinde doktorumun dudaklarım için yazdığı krem karışımı var.Sanırım tüm doktorlar bu tarz bepanthene,vazalin vs karışımları yazıyor.Ben bu kremden inanılmaz memnunum. İkinci ayım bitti ve herhangi bir dudağımda yara,kanama vs sorunuyla karşılaşmadım. İlk günden beri her gece ve gün içinde ihtiyaç hissettikçe dudaklarıma bol miktarda bu kremden sürüyorum ve çok rahat ediyorum.
  • İkinci sıra da yine LRP'nin aknetrent,zoretanin,roaccutane tedavisi sırasında H serisiyle birlikte önerilen dudak ürünü Ceralip ben bu üründen pek memnun kalmadım.Çok kuru olmayan dudaklara sahipseniz belki tercih edebilirsiniz. Yapısı çok koyu olmadığı için bir süre sonra dudağınızdan uçup gidiyor.Ben bu ürünü H serisini alırken hediye olarak almıştım. Para verip alacağım bir ürün değil açıkcası.
  • Diğer ürün yine LRP'nin Effaclar H serisi nemlendiricisi ben bu ürünü çok sevdim.Nedeni de su gibi kokusu çok ferah beni rahatsız etmedi.Yüzümde ciddi bir kuruma pul pul dökülme vs hissetmediğim için aslında pek fazla krem sürmüyorum ama bazı geceler yatmadan önce bu kremi sürüyorum ve cildimi hiç rahatsız etmeden çabucak emiliyor ve yapış yapış bir his bırakmıyor.
  • Son olarak favori el kremim Arko Nem bu kremleri çok seviyorum ellerimi yumuşacık yapıyor. Klasik yeşil kapaklısı,zeytinyağlı serisi en favori kremlerim.
  • Fotoğraflanan ürünler arasında olmayan diğer üründe Loreal triple active göz çevresi kremi bu ürünü pek sevemedim ben. Bundan önce Sebamed göz çevresi kremini kullanıyordum ve ondan daha memnun kalmıştım bittiğinde tekrar ona dönüş yapacağım sanırım ya da uygun fiyatlı başka bir krem denerim.


  İşte benim ek ürünlerim ve fikirlerim böyle umarım size yardımcı olur yazdıklarım. Fikir ve tavsiyelerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.
  Bir daha ki yazım aknetrentle geçen 2 ay ile ilgili olucak.

  Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder