16 Şubat 2014 Pazar

Gecenin şarkısı..





  Her gecenin şarkısı illa hüzün içerecek diye bir kaide elbette yok. Fakat klibi izleyip hüzünlenmemek de elde değil. Yaşım 24 olsa da iki çocuk sahibi olmasam da böyle taş gibi gözükmüyorum maalesef.


  İsimsiz neden bahsettiğim anlaşılmıyor elbette.. @tubaunsal gerçekten bol bol poposunu kaşısın o nasıl bir güzellik,nasıl bir taşlık ! Maşallah..


  Gecenin şarkısı baya arada kaynadı gibi oldu ama ona da geçiyorum şimdi. Bora UZER'in sesine zaten kimsenin laf söyleyeceğini düşünmüyorum. Klip bir efsane olmuş bayıldım.. Şarkı zaten çok güzel. Ayrıca bu klip ve şarkı bana çok sevdiğim Justin Timberlake kliplerini anımsattı. 


  Son olarak benim favorim Çekingenim partı bunu da söyleyip hala şarkıyı dinlemeyenler varsa onları ve tekrar dinlemek isteyenleri Bora UZER ÇEKİNGENİM&SEVGİLİM 'le başbaşa bırakıyorum.


  






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder