16 Şubat 2014 Pazar

Espark Flo Mağazasında Başıma Gelenler..


  Merhaba,

  Öncelikle böyle şikayet ve yerici yazılar yazmayı sevmiyorum bunu söylemek isterim. Fakat bazı satış danışmanları gerçekten insanı çileden çıkartabiliyor.
  Ne olursa olsun insanın başka bir insana saygısızca davranması kabul edilebilir bişey değil. Olanları açık açık yazıyorum yorum sizin..
5 gün önce Adapazarı Flo mağzasından aldığım Hummel marka ayakkabının her yerinden naylonlar sarkmaya başladı. Dikişlerinin arasından bile naylonlar sarkıyor. Bu şikayetle Eskişehir Espark Flo mağazasına ayakkabım yanımda olmadan gittiğimde danıştığım satış danışmanı benimle ilgilenerek ayakkabıyı getirmemi ve merkeze yollayabileceklerini söyledi.
Bu gün aynı Flo mağazasına gittiğimde farklı bir satış danışmanı adı Rıfat idi. Dün farklı bir kişiyle konuştuğumu söyleyip şikayetimi dile getirdim ve faturamı uzattım. Bana kızarak, ayakkabının onun sorunu olmadığını,naylonlarının sarkabiliceğini,benim hatam olduğunu söyledi. Bende sinirle ayakkabılarımı elinden alıp eğer böyle söylüyorsanız aldığım yere götürüp daha kibar bir hizmet alabilirim dedim. Espark Flo çalışanı 
Rıfat bey bana tüm müşterilerin önünde bağırıp 'bana atar yapma adam gibi konuş' dedi. Bende çileden çıkıp adama düzgün konuş benimle diye çıkıştım doğal olarak.
  Sonra git başkasıyla konuş o zaman diyerek yanımdan uzaklaştı. O kadar insanın içinde rezalet çıkarsam bir dert sussam ayrı bir dert. Allahtan diğer çalışanlar ilgilenip yardımcı olup ayakkabı için işlem yaptılar.
  Sonuç olarak şunu söylemek istiyorum. Kimse hiç bir yerde zorla çalışmıyor böyle bir tepki göstermeye kimsenin hakkı da yok. Hiç kimse ne olursa, kim olursa olsun böyle bir hadsizlik yapamaz. 
  Hatırladıkça daha da sinirleniyorum o adamın ayakkabıları ağzına sokmadım diye! Bana kabadayılık yaptı resmen saygısız adam!!

  Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder