3 Şubat 2014 Pazartesi

Gecenin şarkısı..



  Hatırlayamadığım kadar uzun zaman oldu bu şarkı çıkalı.. Yanılmıyorsam ilkokul 4. sınıfta öğrenciydim.. 
  90'lar çocuklarının hepsi tanır Ayna grubunu hele bir de benim gibi konserine gittiyseniz bilirsiniz ne kadar keyiflidir o konserler o sesler ne kadar naiftir..
  Hem ağlatırlar şiir sevmeyen beni bile,şarkının şiir kısmı geldiğinde gözlerim hala dolar.. Hem de eğlendirirlerdi. Zamanın acımasızlığı bir yana ömrün de ne kadar çabuk geçtiğinin bir kez daha farkına varmamızı sağlar belki bu şarkı..
  Seviyorsanız söyleyin,özlüyorsanız söyleyin,pişmansanız anlatın.. Sakın unutmayın duygularınızı belli etmek sizi ne güçsüz ne çaresiz kılar.. 
  Acılar dibine kadar yaşanmadan çıkıp gitmez kapıdan.. 
  Hayatınızda söylenmemiş sözler,keşkeler barındırmayın..
  Unutmayın bazen ağlamakta güzeldir..

  Cemil ÖZEREN bize yıldızların arasından selam yollamayı unutma..

  Ayna - Severek Ayrılanlar







4 yorum:

  1. merhab bloguna geldim ama izleyici gadgetin etkin değil. beklerim . yazılaımının birinde nasıl yapacağına dair adres var. görüşmek üzere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hiç farketmemiştim uyarın için teşekkürler. Sanırım sorunu çözdüm. Blogunu hemen ziyaret ediyorum.
      Sevgiler

      Sil
  2. merhaba takipçiyim bana da beklerim

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,bloğunu hemen ziyaret ediyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil