7 Mayıs 2014 Çarşamba

Ufak tefek alışveriş..




   Merhaba,
  baktım ki blogdan ayrı kalamıyorum o zaman telefon yardımıyla mini postlar yapıp sizinle paylasmak istedim. 

  Yarın roaccutane tedavimin 6. ayı icin doktora gideceğim bakalım yeni karar ve gelişmeler ne yönde olacak.

  Bu aralar her avm ziyaretimde küçük de olsa bişeyler alasım var buna birde instagram butikleri eklenince bu ay biraz kendimi kaybettim sanırım. Çoğunuz bildiğine inandığım instagramın en sevdiğim butiklerinden @denizbutikk den süper hızlı bir alişveriş yaptım. Dün verdiğim sipariş bugün elime ulaştı hem de havale vs derdi ile uğraşmadan kapı da ödeme ile..

  Ufak bir gratis,flormar alışverişi de bu hafta ki alışverişimin bonusu oldu. (Umarım hafta sonu kendimi tutup hiç bişey almadan durabilirim )

Alışveriş fotoğraflarını ekleyip bu postu sonlandırıyorum.



  

2 yorum:

  1. blog ismi çok hoş olmuş, alışveriş paylaşımlarıda faydalı olabilir, iyi örnekleme...

    YanıtlaSil
  2. Beğenmenize çok sevindim, sevgiler

    YanıtlaSil