16 Ağustos 2014 Cumartesi

#aknetrent #roaccutane tedavim 6. ve 7. aylar




  Çok uzun zaman oldu yazmayalı ama inanın benim için internet artık büyük bir lüks. Çalışmaya başladım başlayalı öğrencilik günlerimden daha da kötü günler geçiriyorum. Misafirane de kalıyorum sürekli yeni oda arkadaşları ediniyorum. Bir kadın olarak yaşamanın gerçekten çok güç olduğunu gördüğüm bir şehirde yaşıyorum.

  Hayatımdan bahsetmeyi bir kenara bırakıp #roaccutane ve #aknetrent kullandığım günlere geri dönüp size son gözlemerimi aktarmak istiyorum.

  Ben yaklaşık bir aydır roaccutane kullanmıyorum.İlacı kullandığım son 2 ayda gözlemlediklerim ;


  • Özellikle son ay burun kuruluğu problemi yaşadım. Burnumu temizlediğimde kan pıhtıları yoğunluktaydı. Ama yoğun burun kanaması problemi yaşamadım.
  • Bol bol göz kaşıntısı problemi yaşadım bunun için de göz yaşı damlası kullandım.
  • Son dört ayda hiç bir şekilde bir sivilce çıkışı olmadı cildim de.
  • Cildim de kuruluk yoğunlaştı ve krem sürmediğimde pul pul döküntüler oldu.


  Bunların dışında hiç bir sorunla karşılaşmadan #roaccutane tedavimi doktorumun kararıyla toplamda 17 kutu 9000 mg kullanarak tamamladım.

  Bundan sonra yeni sivilce çıkmadığı takdirde izlerim için kremler kullanacağım. Doktorum 2 ay içinde yeni sivilce çıkışı gözlemlendiği takdirde 1 hafta ilaç içip 3 hafta içmeyeceğim bir küre başlayacağımı söyledi.

  Artık hafta da 3 gün diferin izlerim için diferin krem kullanıyorum. Cildim konusunda hakikaten çok şanslıymışım ki o kadar çok sivilceye sahip olmama onları teker teker ısrarla sıkmama rağmen neredeyse hiç sivilce lekem yok.

  Herkese bu zorlu yolda başarılar diliyorum. Sabredin doktorunuza ve kendinize güvenin çoğu yan etkinin tamamen psikolojik olduğunu aklınızdan çıkarmayın bol bol su için sivilcelerinize elveda diyin..

  Teşekkürler #roaccutane merhaba tertemiz sağlıklı bir cilt !!

  Sevgiler

1 yorum: