20 Ağustos 2013 Salı

Zor..


  Sayılı gün çabuk geçer derler ama koskoca 5 yıl nasıl bu kadar çabuk bitti.. Yaşarken çok uzun gelen haftalar,aylar katlanarak yıllar oldular ve şimdi hepsi bitti.. Bir devrin sonu olan üniversite hayatımın sonuna geldim bugün. Artık eşyalarımı topluyorum yavaş yavaş. 10 gün sonra 5 yıl yaşadığım bu şehri,kendi evimi bir yabancıymışım gibi bırakıp gideceğim.
  Bir az önce sevgilimi uğurladım kocaman bavuluyla bir daha asla beraber yaşayamayacağımız bu evden, gidişini izledim..Sabah son kez balkonda kahvesini içerken ona sarıldım,beraber son kez aynı manzaraya baktık.Biraz üzüldük,biraz güldük,ben birazı belki biraz geçecek kadar ağladım..Ama bol bol sarıldık.. 
5 senenin en zor 6 ayı başlıyor şimdi bizim için ayrılık bizim bu kadar uzun süre alışık olduğumuz bişey değil.
 Zor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder