25 Ağustos 2013 Pazar

Hürrem Sultan Durumları..



   Dikkat! Bu yazı feminizim içermektedir..

 Bugün Ayşe Arman'ın Meryem Uzerli röportajını okumayan yoktur herhalde.. Misal ben günlerdir pazar gününü bu haber için bekliyordum.. 

  İçerik hakkında bilgi sahibi olmayanları öncelikle buraya alalım.. Hepimizin karşılaştığı en kaba haliyle öküz erkek sendromu Meryem Uzerli'nin karşılaştığı adam tipi.. Hala inanamıyorum ya sen gez koluna fıstık gibi hatunu sonra yok çekmeyin yok soru sormayın.. Sonra vay efendim Meryem şöyle sıkıldı ,şöyle az kazandı ben ona destek oldum vs vs.. Dön bir de hamile diye haberler var ama benim bir bilgim yok de!

  Kimse kusura bakmasın ama bu suçun tamamını ben adam da görmüyorum. Erkekleri paşalar,ağalar gibi yetiştiren ebeveynler de görüyorum.. Yapmayın,yapmayalım ilerde erkek annesi olursam bende yapmayayım..Hep bu günler hatırlansın.. Kadına saygının kalmadığı bugünler adına her kadın daha dikkatli olmalı erkek çocuklarını yetiştirirken bence..Yoksa nice Can Ateş'ler olur ülkemizde ama nice Meryem Uzerli'ler olmaz! Çünkü biz onları kadın cinayetleri,namus davaları haberlerinde okuruz..

  Ben Meryem Uzerli'ye helal olsun diyorum..İnandığı,hissettiği gibi yaşadığı için.. Umarım bebeğiyle mutlu olur.. Bu arada ona destek olan ailesini de tebrik ediyorum.. 

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder