21 Ağustos 2013 Çarşamba

I am moving..


  Başlıktan da anlaşıldığı gibi taşınıyorum ama ne taşınmak :) Eşyalarımı toplamayı bile başaramıyorum.Ne koli bulabiliyorum ne bavullara sığabiliyorum..

  O yüce kurtarıcımız vakumlu poşetler bile derdime derman olmaya yetmiyor maalesef :( Eşyalarımı kargoya verip Türkiye'ye yollayacağım fakat güzelce paketlenmiş olması gerekiyormuş eşyaların..
Bavulla gönderim yapılmıyormuş..

 Nasıl da bu kadar eşyam olmuş inanamıyorum kendime .. Mutfakta bir insanın kaç çeşit makarna süzgeci olabilir bende tam 3 boy varmış :) Bilinçsizce alışveriş yapmak diye ben buna derim..Ama hepsini de kullanıyordum :) 3 boy makarna süzgeci ne ki ölçme kapları,mutfak tartısı,blender,mikser,mini fırın,çay makinası,filtre kahve makinası,türk kahvesi makinası.. Daha neler neler.. Resmen tüm çeyizimi taşımışım 5 senede buraya :)

  Bunların hepsini Türkiye'ye götürsem annem bana çeyiz diye biriktirdiği havluları da koyar başka da bişey almaz bana :) 

  İşte böyle eşyalarımın yarısını kıyamayıp taşıyacağım,yarısını arkadaşlarıma dağıtacağım bir 10 gün var önümde şimdi.. Haa bir de taşınmak istiyor musun diye sorarsanız onu da daha sonra uzun uzun anlatırım ;)

  Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder