16 Temmuz 2013 Salı

Yazın vazgeçilmezi hasır çantalar


  Benim için yaz demek hasır çanta demek!

  Oldum olası çok severim hasır çantaları benim için asla modası geçmicek parçalar arasında. Küçükken annemin mutlaka her yaz bir hasır çantası olurdu ya günlük kullanım için ya da plaj için.
Lise yıllarımda benim de bir tane küçük sevimli bir hasır çantam vardı. Malum hasır çantalar çabuk deforme olduğu için uzun yıllar dayanmadı..

  Geçen gün bir süpermarkette alışveriş yaparken hasır sepetlerin olduğu reyonda gördüğüm ne için yapıldığını bilmediğim ama benim bundan süper çanta olur diye düşündüğüm,3 boyu olan hasır sepetlerden orta boy olanını hemen kaptım.Ben bayıla bayıla kullanıyorum bazen plaja giderken bazen de dışarı çıkarken :)Bakalım siz beğenicek misiniz?




Bu arada mudo ve lidyana da gerçekten güzel hasır çanta modelleri var benden söylemesi :)

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder