16 Temmuz 2013 Salı

Ürün incelemesi vol: 2

   Bugüne kadar pek çok lipstick kullanmış olmama rağmen bir tek bu üründen memnun kalmıştım tık tık. Geçen gün düzenli kullandığım demir haplarım bittiği için eczaneye gittiğim de hep merak ettiğim Blistex lipstickleri bana göz kırptılar ;) Bende bu tek pakette olan fruit smoothies serisinden kaptım bir tane.Eve gelir gelmez denedim ve bu zamana kadar kullanmadığım için resmen pişman oldum.Dudakları hem çok güzel nemlendiriyor,hem pürüzsüz bir hale getiriyor,hem de o kadar güzel bir tadı var ki.Üstüne bir de bonusu spf 15 koruması olması.Benim bundan sonra sürekli alıcağım bir ürün olarak top listeme eklendi bile hala denemediyseniz kesinlikle bir şansı hakediyor bu seri mutlaka deneyin derim:)



   
Sevgiler



               


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder