13 Ekim 2013 Pazar

Gecenin Şarkısı..




  Bu gecenin şarkısını seçemedim nedense.. Tüm gün deli gibi yıllardır yapmadığım bayram temizliğini bir günde yaptıran annem sayesinde, dilim bir karış dışarıda yatıp yuvarlanacak yer aradım durdum tüm akşam..

  Bunca yorgunluğun üstüne şafak sayar gibi sevgiliyi özleme günlerinin acısı gün be gün katlanarak canımı sıkmaya devam ediyor.. Ha bir de işsizim mezun oldum ama iş yok!

  Ama ben azmettim bu kadar tersliğe karşı,neşeden mi delilikten mi bilinmez pek bir neşeliyim bu gece..

  Bu yazıyı yazarken en az 8201 bininci kez aynı şarkıyı dinlediğim için gecenin şarkısını cool adam #FettahCan'dan seçiyorum. Bu gecenin şarkısı hiç bir göndermeme içermemektedir..

  Gözlerimi kapadığımda nedense kendimi rum sokaklarında dolaştığım sıcak yaz günlerinde buldum..


  Gecenin şarkısı biraz uzun bir yazı olsa da sonunda burada :)
  Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder