3 Haziran 2013 Pazartesi

Teşekkürler taksim çapulcuları,kalbim sizinle!


   Ülkemimzde böyle şeyler olurken ben kilometrelerce öteden gece vicdan azabı çekip uyuyamıyorsam,sınavlarıma çalışmayı bırakıp internetten sürekli olayları izliyorsam,aldığım her nefes orada tanımadığım ama ailem olan insanlar içinse buraya bişey yazmanın anlamı benim için yok arkadaşlar.
Bu gösteriler o kadar güzel gösterdi ki aslında bu ülkenin insanları türbanlısı ,açığı ,türkü, kürtü, lazı, alkoliği, dinarı herkes oradaysa insanlarımız bereber kardeşce yaşıyormuş demek ki!!
En kısa sürede hiç kimsenin canı yanmadan,hiç bir anne göz yaşı dökmeden bu günlerin bitmesini diliyorum orada benim için de ter döken,acı çeken,susan,yeri gelince protesto yapan arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.Kalbim hepiniz için atıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder